nedeľa 24. februára 2013

Pripravte na líčenie svoju pleť...


Líčenie, maľovanie, make-up,  tieniky, rúžiky, lícenky, bronzery, riasenky, lesky... produkty a prípravky, vďaka ktorým skrášľujeme náš celkový vzhľad....
a čo naša pleť ???
... používate prípravky vhodné na váš typ pleti ??? viete, ako správne pripraviť svoju pleť na makeup a líčenie ???


Mnoho dievčat a žien ráno v kúpelni končí tým, ( okrem umytia zúbkov ) že si svoju tváričku opláchne vodičkou. A tak si položme otázku... čo používate pri sprchovaní ? alebo len pri umývaní rúk... sprchovací gél na telo, mydielko na ruky.  A pleť ?
Tak, ako sa večer odlíčite, zbavíte pleť nečistôt, ktoré sa na vás "prilepili" cez deň, tak je potrebné pleť vyčistiť aj ráno.
Voda nestačí ! :) pridajte k nej ale trošku čistiaceho mliečka / gélu..


Dôležitý je správny výber...
Nezabúdajte na typ vašej pleti a dbajte na výrobok, ktorý používate.
Väčšinou ( tak ako aj u nás v mary kay ) by "čistítka" na suchú, normálnu, ale aj citlivú pokožku mali mať formu krémiku a "čistítka" na zmiešanú a mastnú pleť formu gélu...

 

Naučte sa so svojou pleťou zaobchádzať jemne, netlačte, nešúchajte, len sa pri čistení jemne pohlaďte.  A takisto pri utieraní. Nie je dôležité zodrať pleť uterákom. Buďte k sebe nežné, vaša pleť vám to raz určite vráti.

Po tom, keď je vaša pleť čistučká, použite tonikum. Uzatvoríte ním póry. Čo znamená, že ak použijete len tonikum, bez čistiaceho krému/ gélu, uzatvoríte si nevyčistené póry tzv. " čierne bodky". A to predsa nechcete, či ??? :)

Hydratácia... veľmi dôležitá. Používajte krém ! Ja som dlho žiadny krém nepoužívala. Prečo ? Myslela som si, ešte raz opakujem MYSLELA som si, že mám mastnú pleť...OMYL !!! samozrejme, keďže som svoju pleť nijak nehydratovala, vytvárala si to sama tým, že sa premasťovala. A to bolo, verte mi, naozaj zlé. Existujú predsa aj krémiky na zmiešanú / mastnú pleť. Tak sa ich nebojte :)

Posledný produkt, ktorý ja používam pred nanesením make-upu je fixačný gél pod make-up. Pleť zjednotí, dodá jej jemnú štruktúru, vyhladí vrásky, póriky a tak make-up sadne na pleť ako uliaty...
A môžte sa pustiť do líčenia :)




Moja rada na prípravky :



Rada TimeWise proti starnutiu pleti :
čistiaci krém / gél   3v1
hydratačný krém proti starnutiu ( suchá/normálna , zmiešaná/mastná pleť )
denné a nočné sérum
- základná sada, určená pre žienky, ktoré sa chcú postupne " obrniť " proti vráskam ( cca 25 + )




 Hydratačné regeneračné tonikum ako fantastický doplnok, ak nie aj základ :)









                                                                                                         


fixačný gél pod make-up




rozjasňujúca / zmatňujúca podkladová báza








Kikuš...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára