pondelok 27. mája 2013

Sivá, šedá, strieborná ? :)



Ahojte :)

Neviem ako toto líčenie nazvať, tak tento krok radšej vynechám :)
Samozrejme, ako vždy, malo to vyzerať inak :) Išlo mi ale najmä o líčenie, kde som chcela použiť umelé riasy, ale bohužiaľ, po 4. pokuse som to vzdala :D proste mi to nešlo...samej sebe si to asi nalepiť neviem :/ aj keď to dopadlo nakoniec inak, ako som plánovala, myslím, že nie zle :) Aj keď neviem, či len ja mám taký problém, ale na fotke nie len líčenie, ale aj ja vyzerám celkom inak...  zďaleka to neviem zachytiť tak, ako by som chcela a ako to v skutočnosti vyzerá... no ja sa to raz naučím :)

a teraz k líčeniu :
TVÁR
fixačný gél pod make-up s SPF 15 Mary Kay
korektor  Ivory 2, Mary Kay 
rozjasňovač pleti, Ivory, Mary Kay
zmatňujúca podkladová báza, Beige 1, Mary Kay
minerálny púdrový make-up, Ivory 2, Mary Kay
líčka, Sunny Spice, Mary Kay

OBOČIE
minerálne očné tiene, Espresso, Hazelnut, Mary Kay

OČI
fixačný krém na očný make-up, Mary Kay
očné tiene, Tender Taupe, Polished Stone, Coal, Sveet Cream, Mary Kay
biele trblietky, bez značky :)
linka v pere, black, Oriflame
kontúrovacia ceruzka na oči, Black, Mary Kay
riasenka, Falsh Lash Wings, L´Oreal
trsy, Zoeva

PERY
lesk na pery, Pink Parfait, Mary Kay


5 komentárov:

  1. Krasne zase raz :) tie malilinke trblietky v strede to velmipekne cele ozivili

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Perfektní, moc ti tohle líčení sluší, celkově i vlasy super:o)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Si nádherná! A líčenie taktiež super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Kika. Neviem, či ma za to nekopneš niekam, ale dovolila som si posunúť ti štafetu Liebster award TAG, nech nemám zodpovednosť za to, ak ten TAG skončí. :-) Som celkom zvedavá na odpovede i na to, kedy sa môžeme tešiť na ďalšie krásne líčenie. ;-) Toto sa ti veľmi vydarilo.

    OdpovedaťOdstrániť