štvrtok 7. februára 2013

Denné líčenie

Na želanie ! :)

Denné líčenie... ste mi teda dali úlohu :) jemné, nevýrazné, na bežné nosenie, do školy, do práce, ....
Moje denné líčenie je vtedy, keď sa mi nechce líčiť... keď vrcholom môjho "diela" je riasenka.
Pre mňa je denné líčenie ako ktorékoľvek iné. Väčšinou sa líčim podľa toho, akú mám náladu, ale najmä podľa toho, koľko mám času :) Ja medzi tým rozdiely ( teda u seba ) nerobím :) a nemám problém dať si aj cez deň čierne, tmavé tiene..
Ale.. Chápem denné líčenie ako niečo jemné, na pohľad príjemné, nerušívé. Najskôr asi zemité odtiene, do béžova, hneda, zlata. K tomu jemná linka, líčka ( možno aj s trblietkami ) na rozjasnenie pleti a celkového výraz, lesk, alebo rúž a je to dokonalé...

postup líčenia ( (takmer) všetky použité produkty zn. Mary Kay )
- začala som nanesením fixačného gélu pod make-up, korektorom zakryla nedostatky, naniesla zmatňujúci make-up, ktorý som zafixovala minerálnym púdrovým make-upom
- vzhľadom na to, že mám plavé vlasy, moje obočie je veľmi bledé, preto si ho zvýrazňujem tienikom, resp. kombináciou dvoch :)
- oči : ako prvý som naniesla fixačný krém na očné tiene, zlatý očný tieň "honey spice " v kombinácii s tienikom " sweat cream " na pohyblivé viečko, a na vonkajšiu stranu očka som naniesla jemne hnedý perleťový tienik "granite". Od stredu k vonkajšiemu kútiku som naniesla hnedú ceruzku , ktorú som štetcom rozmazala
-  riasenka L´Oreal Lash Architect 4D, s ktorou som sa ale nehrala, len naniesla, prirodzene
- líčka zvýraznila a rozžiarila  minerálnou farbou na líčka "shy blush"
- na úplný záver lesk na pery nourishine " sun blossom " ( matný )
Pre mňa je väčšinou denné líčenie len upravené obočie, riasenka, líčka, lesk :)
( všetky výrobky, odtiene, si môžete pozrieť na stránke www.marykay.sk )

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára